.

Milan Čaloun

marketing management

obsahový marketing & copywriting

Má pracovní kariéra začala v roce 2000, kdy jsem byl zaměstnán na pozici obchodníka s výpočetní technikou. Během dvou let jsem si svým aktivním nasazením vydobyl možnost stát se podílovým spoluvlastníkem. Té jsem využil. Po přerozdělení rolí jsem se začal věnovat řízení obchodu a rozvoje společnosti. Když jsem hledal formu manažerského řízení, která by mi byla nejbližší, začal jsem se blíže zajímat o marketing. V něm jsem se během krátké chvíle zhlédl. Doplnil jsem si potřebné vzdělání a začal jsem marketing manažersky uplatňovat.

V roce 2007 jsem založil svou vlastní společnost, prostřednictvím které poskytuji své marketingové know-how dodnes. Mou největší přidanou hodnotou jsou podnikatelské zkušenosti. Na vlastní kůži znám, jaké je to pracovat sám na sebe, stejně tak jako vím, jaké je to zaměstnávat desítky zaměstnanců. Díky tomu svým klientům mnohem více rozumím a při své práci snáze beru ohledy na další potřeby jejich podnikání. Mé reference dokazují, že si toho moji klienti váží.

Za 15 let jsem nasbíral zkušeností mnoho. Nové však aktivně sbírám každým dalším dnem. Pravidelně se účastním marketingových školení a seminářů, monitoruji vývoj oboru a účastním se kurzů, prostřednictvím kterých se seznamuji se správou nejnovějších marketingových nástrojů. Své zkušenosti předávám dál – přednáším marketing na včelařské škole v Blatné. Jsem totiž vášnivý včelař.

. Milan Čaloun